23 Haziran 2009 Salı

Nihayet Düğünü Yaptık



Merhabalar

Yine ortalardan kayboldum, bu sefer düğünü de yapıp geldim.O kadar yorucu olduki anlatamam evlenmek isteyenlere duyurulur iki yerde düğün yapmak çok zor oluyor özelliklede şehirlerin arası bizimki gibi 12 saat mesafede ise :)

Düğün içi neler yapıldı ben anlatayım siz yorulun;

Düğünden iki gün önce yaklaşık 25 tepsi baklava börek yapıldı(börekler su böreğidir efendim ne var börek yapmakta demeyelim lütfen) baklava börekleri başta teyzelerim olmak üzere eş dost hep bir elden hazırladık emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Düğün için başka şehirden birgün önceden gelen misafirlere ikram edilmek üzere mercimek çorbası, yaprak sarması, sulu köfte ve patates tava yapıldı(yaprak sarma 10 kg lik bir tencerede sulu köfte ise kocaman bir yemek kazanıldı.) Gelelim düğün menüsüne

* Döğme ile yapılmış yoğurt çorbası
* Etli çiçek bamya
* Tereyağlı tavuklu bulgur pilavı
* Salata
* Baklava

Bu menü öğlen ve akşam yemeği olarak gelen bütün misafirlere ikram edildi. Yemekleri aşçı yaptığı için fotoğraflarını çekemedim zaten o kadar fazla miktardaki ölçüler hiç birimizin işine yaramazdı kimse 300-400 kişilik yemek yapmaz sanırım :)

Bunun yanıdan sürekli olarak bi aşağı bi yukarı inilip çıkılan üç katlı bir ev, ucuz atlatılan merdiven kazaları kısacası bolca yorgunluk…

Yöremizin adetleri biraz yorucu ama ailecek böyle güzel bir günü yaşamanın mutluluğu paha biçilemez. Sizlerle kardeşimin gelin başını paylaşmak istedim evleneceklere fikir olabilir..


Biz gelinliğin eteğindeki çiçeklerden türbanı içinde bir tane almıştık gerçekten çok şık oldu daha sonra biraz pırıltı katıldı ama ben fotoğrafı erken çekmişim

0 yorum: