11 Ocak 2010 Pazartesi

CEVİZLİ ERİŞTE


Aysultan'da cevizli erişteyi gördüm, dayanamadım bende yaptım. Erişte pilavı olarak yapar annem ceviz koymaz ama ceviz gerçekten çok yakıştı. Nasıl mı yaptım;



      2 su bardağı kadar erişteyi teflon tavada kavurdum. Kavurma işlemi hem bir görüntü veriyo hemde hamur olmasını önlüyor. 2 yemek kaşıgı tereyeğını ekleyip yağ eriyince 2 su bardağı kadar su ekleyip pilav gibi kısık ateşte demleme usulü pişirdim(suyunu eriştenize göre ayarlamanız lazım). Eriştenizin tuzu azsa suyuyle birlikte ekleyebilrsiniz. Ben cevizleri kıtır sevdiğim için demlenirken ekledim.



    Tek kelime ile harika oldu.



     Şöyle anlatıyım fotoğraf çekmek için ayırdığım şu küçücük kaseyi tok olmamıza rağmen eşimle paylaşamadık, daha doğrusu elinden kurtaramadım :)



    Deneyeceklere şimdiden afiyetler olsun...

1 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Pek nefis görünüyor. Olsa da yesem!