17 Ocak 2010 Pazar

Hindistan Cevizli Pratik Pasta


Müberra Annem benim bu blog işine merakımı bildiği için gün toplantısında tadıp beğendiği bu pastanın tarifini benim için almış saolsun. Bende denedim çok beğendim sizlerle paylaşayım dedim. Gerçekten çok pratik ve lezzetli. Acil durumlar için harika bir alternatif... Yarısını bi kere de yedi bizim bay GÜRBÜZ :)

Bu arada yarın müfettiş amcalar gelcek teftiş var yani. ben buarlarda pastaydı kekti takılıyorum. İnşallah yarın bu saatlerde de bu kadar rahat olurum :)

Malzemeler:

hazır pasta keki (yarısını kullanıyoruz)

1 çay bardağı hindistan cevizi

1çay bardağı toz şeker

1 çay bardağı çekilmiş ceviz

2 yumurta

1 yemek kaşığı tereyağı

Bütün malzemeleri karıştırıp pasta tabanın üzerine yayıyoruz. 200 derecede üzeri kızarana kadar fırınlıyoruz.

bu kadarcık... Boşyere pratik demedik da :)

0 yorum: