14 Kasım 2010 Pazar

yeni yazı ekleyemiyorum...ÇÜNKÜ HAMİLEYİM

Yeni yazı ekleyemiyorum, çünkü ne görsem miğdem bulanıyor, bayıla bayıla yediğim yemegin boş tenceresine bile bakamıyorum. Sanırım zorlu bi kaç ay beni bekliyor :) 8 haftayı tamamladık çok şükür geçtiğimiz günlerde de kalp atışlarrımız tespit edildi. Kalp atışlarını duymadan sizlerle paylaşmak istemedim. İnşallah hayırlısıyla kucağımıza da alırız. Heyecanlı bir bekleyiş içerisindeyiz :)
   Bir daha ki kontrolde daha net bir fotomuz çıkarsa onuda paylaşıcaz sizinle teyzeleri şimdilik kendinize iyi bakın. Bu aralıkta eski yazılarımı güncellemeyi planlıyorum beni (pardon bizi) yorumlarınızdan mahrum etmeyin hepinizi çok seviyoruz :)
   not: fotograf netten, sanırım biz mavi okun gösterdiği zaman dilimindeyiz...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bENİMLE AYNI SÜREÇ İÇİNDE BİRİNİ DUYMAK BENİ SEVİNDİRDİ..
eVET SİZİNKİSİ HENÜZ YENİ RABBİM KOLAYLIK VERSİN İLK ZAMANLAR BENDE SİZ GİBİ YEMEK RESİMLERİNE BİLE BAKMAKTAN RAHATSIZ OLUP BLOĞA YEMEK RESMİ EKLEMEKTEN UZAK DURUYORDUM..
hAYIRLI BAYRAMLAR..

yenigelinceyizi dedi ki...

hayırlı olsun bebeğiniz bende 8 haftalık hamileyim ve mide bulantılarım benimde tavan yaptı umarım bir an önce geçer
sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

Aaaa hayırlı olsun ama aynı zamanda geçöiş olsun.İnşAllah tez elde hayırlısı ile düzelir sıhhatiniz.sonunda da güzel bir evlar hayırlı bir evlat kucağınıza alabilmeniz dileğiyle.hayırlı bayramlar olsun.

Deli Anne dedi ki...

Gözünüz aydın... Allah kolaylıkla, sağlıkla kucağınıza almayı nasp etsin. Bulantılar da geçiyor illa ki... 3-6 ay arası ise hamilelikte en güzel aylar.. koaylıklar size..