19 Mayıs 2009 Salı

Peçete Halkalarım

Gelelim peçete halkalarımıza, papatya prensesin peçete halkalarını gördüm göreli kafamdaydı peçete halkası yapmak. Fatmacımla Karşıyaka çarşıda gezerken onada bahsettim bu isteğimden ve onunda merakını celbetmeyi başardım ve kendimizi boncukcuda bulduk birden (zaten bu aralar çok geziyorum yukardada bahsettiğim gibi Allah sonumu hayır etsin) ilk denememiz baklanın yanında görmüş olduğunuz yeşil olanlar, üstte gördüğünüz mor olan ise tamamen uydurmasyon olup patenti bana aittir.
Hemen aşağıda gördüğünüz mor ve gümüşler, yukarıda gördüğünüz ilk deneme olan yeşil ise papatya prensesimin blogundaki tarifiyle yapıldı kendisine detaylı anlatımı ve verdiği fikirler için burdan teşekkür ediyorum. Yapılışı için www.papatya.kızkulesi.net adresli sitesinden arkadaşımı ziyeret edebilirsiniz nitekim ben asla onun kadar güzel anlatamam.

Bu mor takımı kardeşim için yaptım yarın ev döşerken götürücem inşallah takımlarıyla beraber çok şık olucak (Ablacım seni çok seviyorum canım benim)


Buda asolistimiz kendisi gümüş rengi şık bir yemek takımı ile kullanılmak üzere her masa örtüsü ve peçeteye uyabilecek şekilde tasarlandı.
Ben bu peçete halkası işini çok sevdim öğretmenliği bırakıp ticaretine başlamayı düşünüyorum ;) stres atmak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.

0 yorum: