15 Temmuz 2009 Çarşamba

Haşema Modelleri

Şimdi içinizden nereden çıktı bu haşemalı kızlar diyorsunuz:)
Havalar o kadar sıcak ki ne yemek yapmak nede yemek görmek istiyorum. Tembel tembel oturup blogları geziyorum yeni arkadaşlar keşfediyorum. Alışveriş yapmak niyetindeyim hatta başladım bile nerden mi başladım tabii ki haşemalardan...
Geçen yıl kendim için bir haşema almıştım aslında ama bana birazcık kısa gelince cadı baldıza kısmet oldu(çokta yakıştı) Netice itibariyle ben haşemasız İzmir sıcağıyla baş başa kaldım. Geçen hafta biraz dolaştık kemer altını eşimle ama hem fiyatlar pahalıydı. Hem de ben istediğim gibi bir şey bulamadım.
Haşemasız bir şekilde düştük yazlık yollarına burada bulamadığımı Davutlarda buldum hem de çok daha uygun bir fiyata (pazarlık yapmayı öğreniyoruz yavaş yavaş)



Bunlar benim zevkime en yakın olanlar kendimin için aldığımın fotosunu bulamadım nette.
Birde dallı güllü allı pullu olanlar var ama dediğim gibi ben bana yakın olanları seçtim. ( Favorim? tabii ki lilavemor yani ilk resim deki ilk haşema)

0 yorum: