4 Ağustos 2009 Salı

UZUNGÖL


Uzunca bir süre sizi haşema modelleriyle başbaşa bırakıp ortalıklardan kayboldum . Bu zaman zarfında ben deniz güzel bir Karadeniz turu yaptım.Gezenlerden hep duyardım ama bu kadarını hayal bile etmemiştim yolun bir tarafı orman bir tarafı deniz, harika bir manzara yeşilin her tonunu bulabileceğiniz derin ürkütücü ormanlar ve uçsuz bucaksız bir mavi... Rabbim ne güzel yaratmış hayran olmamak elde değil.
Karadeniz turu dedim ama bizim gezimiz Trabzonda bitti. Bir dahaki sefere tüm aile Artvine kadar gitmek niyetindeyiz.
Gezimizin son sizinle paylaşımımın ilk durağı Uzun Göl







Bu güzel fotoğrafı sitemize kazandıran ve aşağıdaki fotoğraflarda ki şelaleye beni sürükleyerek götürüp hayatımın en güzel manzaralarını görmeme vesile olan sevgili eşime tekrar teşekkür ederim. Onunla gezmesi çok zevkliydi.

Herşey bu duvarın arkasında ne olduğunu merak etmesiyle başladı...

Önce duvara biraz yaklaştık...

Meğer duvar aslında baraj görevi yapan bir setmiş arkasında ne güzellikler var hep beraber bakalım mı?


Evet minik bir gölet bizi karşıladı. Yukardan süzülen sular ...


Bizi bu muhteşem manzaraya ulaştırdı.


Manzara o kadar doğal ki dönüşte çektiğim fotoğraflara bakarken şelalenin kenarında çektiğimiz fotograflarda kendimi fazlalık hissettim.
Çamlar o kadar sık ki ağaçların arasından görbildiğiniz tek şey karanlık ormanın derinliklerinde kendimi yanlız hayal ettim de bayaa tırstım.Özellikle akşam üstü çıktığımızda dağları sisler içinde görünce..


Bu da gezimizden bir detay türkiş karavan (anteni bile var, valla azmin elinden hiç bişey kurtulmuyor örnek aldım amcaları kendime)




Bir daha ki yazı da sümela manastırı var merak edenlere duyrulur :)

0 yorum: