25 Ağustos 2009 Salı


Hafta sonu iftara kardeşime davetliydik. Maşallah kendisi yeni gelin ama hepimizden hızlı çıktı. Ertesi gün birlikte daha kalbalık bir iftar softası için kolları sıvadık. Sanki kalabalık olunca iftar iftar oluyor çok kalabalık bir aileye sahip olduğumuz için iki kardeş aynı şeyleri hissediyoruz:) Misafirlerimizle çok hoş bir akşam geçirdik. Sahura kadar oturup sohbet ettik, jenga oynadık. Gerçi kuleyi yıkmak bana hiç nasip olmadı ama bu sayede sahur hazırlığındanda kurtulmuş oldum kuleyi deviren sahur hazırlasın demiştik de :)
Bazı illerde ramazan davulunun yasaklandığını duymuştum televizyondan açıkcası üzülmüştümde güzel bir ramazan geleneği bana çocukluğumu hatırlatıyor. Oturduğumuz semtte davul geçen senelerde çalıyordu bu sene daha duyamadım zaten ancak uyanıksanız duyabilirsiniz o kadar sessiz yani... Uyandıramadıktan sonra ne anlamıvar ama olsun çalınmamasından iyidir. Manisa'da bu hasretimide gidermiş oldum davul öyle bir çalıyorki uyanmamak mümkün değil.



Bu arada benim kardeşim için yaptığım peçetelikler pek beğenildi. Pembeli bir takım peçetelikte Hilal için yapıcam yakında başlarım hazırlıklara tabii ki ilk burada yayınlıycam...

iftar menümüz

Mercimek çorbası
Patlıcan musakka
Tavuklu bezelyeli pirinç pilavı
Börülce salatası
Cacık
Kalbura bastı
Tulumba tatlısı
ve tabii ki ramazan pidesi

Ablacım herşey için teşekkürler Ramazanın sıcaklığını içimizde hissettik sayende en kısa zamanda aynı kadroyu bana bekliyorum :)

0 yorum: