22 Ekim 2009 Perşembe

Taşlı Peçete Halkaları




Yapılışı önceki halkalara çok benzer tek fark gördüğümüz anda Fatma ile beni mest eden nasıl kullanacağımızı kestiremememize rağmen almadan edemediğimiz ortadaki taşımız. Ben bunu bi şekilde uydururum demiştim uydurdum çok şükür :) Önceki halkalar çin 11 adet boncuk kullanarak hazırladığım mimozaları 9 boncuk kullanarak hazırladım ve 3'er dal 3'er dal taşın deliğine iki taraftan taktım boncuğun etrafına dağıttım bu şeker peçete halkaları çıktı ortaya sahibine bugün ulaştı kendisi çok beğendi. Daha doğrusu bütün kankalar çok beğendi ben seri üretime başlarım yakında :) Dolayısıyla yapılışınıda fotoğraflayıp daha ayrıntılı anlatırım inş.


Kendilerinin keseside pek şık ama kimse istemesin çok uğraştırıyo :) (Sinem hocama özel oldu :))

0 yorum: