16 Ekim 2009 Cuma

Salam Sucuklu Domates Soslu Makarna


Geçenlerde dikkat ettimde ben evde nerdeyse hiç makarna pişirmiyorum sevmediğimden yada yenmediğinden değil ama aklıma bile gelmiyor nedense... Yemeğimiz olmadığı bir akşam acil durumlarda ne pişirilebilir diye düşünürken bu durumların vazgeçilmezi makarna geldi aklıma işte makaranmız ve uydurmasyon tarifi...

Yarım paket kadar makarnayı kaynayan tuzlu suda haşlıyoruz. (Haşlama suyuna 1 tane et veya tavuk bulyon atarsanız çok lezzetli oluyor.)
Sosu için 2 parmak kalınlığında sucuğu aynı ölçüde salamıda kibrit çöpü usulü dilimledim,
1 yemek kaşığı tereyağında kavurdum. soyulmuş domatesleri ince ince doğrayıp üzerine ekledim. sonra kafama göre baharat kattım acı seviyorsanız pulbiber karabiber ben kekik ekledim biraz çok hoş oldu. Dedim ya uydurmasyon diye...
Makarnayı süzüp üzerine sosumuzdan döküyoruz isterseniz ve diyette değilseniz mayonez ketçap çok yakışıyor.

Afiyetler olsun efendim.

0 yorum: